The Board You Can't Afford

Formålet med The Board You Can’t Afford er at etablere et attraktivt ”Advisory board” og fællesskab for lokale vækstvirksomheder.

Målet er at skabe et attraktivt fællesskab for virksomhedsejerne og -lederne og give dem værktøjer og inspiration til at kunne udvikle deres virksomheder yderligere og mere effektivt.

Der tilknyttes 5 mentorer indenfor: finansiering, revision, advokat, markedsføring/kommunikation samt strategi og forretningsudvikling. (De første 4 er alle lokale. Strategi og forretningsudvikling varetages af The Board You Can’t Afford.)

Et forløb dækker i alt 5 møder, der afholdes på skift hos mentorerne. Derudover afholdes et hyggeligt VIP-arrangement i samarbejde med det lokale sports- eller kulturmiljø.

Udbytte

Som board deltager får du adgang til et ”Advisory-board” med kompetencer, som kun få vækstvirksomheder eller vil betale for.

På møderne får du med sikkerhed en masse relevant input, som du umiddelbart kan benytte til at skabe værdi for dig og din virksomhed.

Derudover får du – mellem møderne og uden beregning – mulighed for korte og konkrete ”One-on-One-samtaler” med dine mentorer.

Endelig får du mulighed for at udbygge dit lokale netværk og finde nye samarbejds- og sparringspartnere.

Alt i alt vil du med din deltagelse i The Board You Can’t Afford kunne skabe værdi, der mange gange overstiger deltagerprisen og timeindsatsen … både her og nu og på lang sigt.

Se og hør hvorfor du skal deltage i The Board You Can’t Afford.

Møder

Møderne afholdes på skift hos de enkelte mentorer. Fra kl. 15.30 – ca. 19.00, hvor vi har afsluttet med lidt let aftenspisning og hyggesnak.

Der vil ikke som sådan være forberedelse til møderne. Dog vil det give god mening, at du afsætter lidt tid efter møderne til at implementere nogle af de gode ideer i din virksomhed. Men det er helt op til dig.

Medlemmer

Boardet vil optimalt bestå af 20 – 28 board-deltagere, der repræsenterer tilsvarende mange vækst- og udviklingsvirksomheder. (Der kan være flere deltagere fra samme virksomhed.)

Deltagerne vil oftest være lidt mere etablerede SMV’er, som ønsker udvikling og vækst. Der kan også være tale om startups med stort potentiale.

I den udstrækning det er muligt, vil deltagerne blive sat samme i mindre grupper, der matcher og komplementerer hinanden bedst muligt.

Sourcing af medlemmer kan bl.a. ske via:

  • · Værditilbud til egne kunder.
  • · Aktive kundeemner.
  • · Samarbejde med Væksthuse og lignende.
  • · Øvrigt netværk.

Få adgang til et advisory board, de fleste virksomheder kun kan drømme om

Et forløb består af 5 møder og et VIP-arrangement, der afholdes over knapt et år rundt hos de enkelte mentorer.

Er der stemning for det og ønsker nok deltagere at fortsætte med endnu et forløb, og styrke deres kompetencer samt sammenholdet med de øvrige deltagere yderligere, vil der blive mulighed for det.

Dagsorden

Indholdet på en mødedag afhænger af deltagernes ønsker, idet mentorerne vil behandle og komme med løsningsforslag til aktuelle og / eller helt konkrete udfordringer, board deltagerne måtte have i deres virksomheder.

Eks. kapitalfremskaffelse, optagelse af investorer, god markedskommunikation, ”Hvordan får min virksomhed succes” osv.

Mødet opdeles i henholdsvis indlæg fra dagens mentor og drøftelser om de aktuelle temaerne i mindre grupper. Formålet er at sikre, det rette budskab kommer frem og umiddelbart kan benyttes til at skabe værdi og udvikling i virksomheden.

Du får en unik muligheden for at få afklaret spørgsmål fra din virksomhed, og sidst – men bestemt ikke mindst– får du chancen for at skabe et stærkt lokalt netværk med ligesindede entreprenante virksomhedsledere /-ejere.

Økonomi

Prisen for at deltage i 5 møder samt et VIP-arrangement er 3.995 kr. + moms.

Kontakt

The Board You Can’t Afford

Vest for Storebælt: NJ Jacobsen
+45 24 26 60 00 / nj@tbyca.dk

 

Øst for Storebælt: Mads Transel
+45 31 60 60 00 / mt@tbyca.dk